måndag 14 juni 2010

Plugg

Att försöka plugga när man har tagit sommarlov är inget roligt alls. Noll motivation kan jag få be att tala om. Seg som tusan alltså.
Har precis insett att jag inte ev inte har G på en uppgift, utan G- (minus), alltså jag borde lägga ner mer tid på den och verkligen anstränga mig. Suck. Jag trodde det var ett talsträck. Illa!
Jag har i alla fall ändrat de mesta hon påpekade. Nu ska jag bara försöka skriva de sammanfattande raderna som hon bad om och vara lite mer tydlig vilken uppgift som mäter vad. Men jag har ingen lust. Vill verkligen inte. Ghhaaa!!
Fast om jag bara är duktig, effektiv så tar det inte så lång tid.

Men varför är det så svårt att vara det? Duktig och effektiv?
Sen är jag ju HELT ledig liksom.
Konstigt hur min hjärna fungerar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar