måndag 14 juni 2010

Irriterad

"Skatteverket kommer att kontakta dig"
I my ass.
Då antar jag att jag kommer få ett brev, telefonsamtal. Men nej, jag måste själv ta reda på det.
Irriterande att inte få tillbaka skatten i tid utan måste vänta på mina pengar eftersom Sörmlands Sparbank har gjort något misstag. Inte ens mitt fel, utan deras. Vem drabbar det? Jo mig.
Åh!
Speciellt surt när jag bara har 110 kr på mitt konto.

Bara att svälja och gå vidare.
Jag borde sätta mig och ändra på mina uppgifter till Lovisa.
Vem orkar det när det är sommar? Det är nog inte så jobbigt att göra dem, utan att ta sig tiden att sätta sig ner och bara göra det.

Idag har jag cyklat 3,6 mil och ikväll blir det basketträning.
Måste träna mycket nu till på onsdag, då jag åker till Stockholm för att sedan spendera de kommande tre veckorna i Luleå.

Sol? Fotboll? Eller Plugg?
Svårt val!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar