tisdag 25 maj 2010

Trötta tisdag

Trött, mycket att göra och ont i benen. Tror inte att det är benhinnorna denna gång. Är rädd för att det kan va början till en stressfaktur, och då är det bara vila som gäller. Vila gillar jag inte. Vila är tråkigt. Jag vill kunna träna, jämt.

Så i morgon ska jag gå på spinning i stället för att utsätta mina underben för belastning. Jag längtar tills jag är tillbaka i Katrineholm, så att jag kan cykla landsväg. Fatta vad härligt.

Jag har mycket i skolan. Sista veckan på praktiken. Nästan alla uppgifter kvar, en typ klar, en nästan klar. En på gång och en har jag inte ens börjat med. Lite panik över hur jag ska hinna. Men jag brukar hinna. Jag hoppas att jag ska göra det även denna gång. I have too.

Jag skulle helst vilja bli klar tills på fredag så att jag kan ha min ultimata helg som jag har planerat upp om jag skulle vara klar. Jag får se till att kämpa för det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar