torsdag 27 maj 2010

Fördjupad undersökning av matematikundervisningens genomförande

Hur hett låter det?
Inte speciellt hett.
Det är tråkigt.
Det är segt.
Jag har skrivit 936 ord.
Ökning.
Igår hade jag skrivit runt 500.
Max är 2000.
Så hälften.
Är i alla fall på gång.
Är jag duktig i dag så kanske jag hinner klar.
Då skulle jag vara riktigt lycklig!
Då kanske jag skulle kunna åka till Sthlm på lördag och gå på elitloppet på söndag.
Jag måste bara var helt klar med de andra uppgifterna också.
Kämpa!
Jag har i dag och i morgon.
Problemet med mig, är att när jag känner att jag har tid på mig, att jag slappar till.
Jag gör inte så mycket som jag borde.
För jag vet att jag kommer hinna.
Dumt!
Dåligt.
Jag borde bli en bättre student.
Först ska jag försöka vila.
Jag är trött efter Lost-kvällen/tidig natt.
Det var också dumt av mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar