tisdag 27 augusti 2013

Tisdag

Jag har tröttnat lite på mitt uppbokade liv. Förra veckan fick jag spel på det. Alla dagar var uppbokade och på två veckor kunde jag inte hitta en dag som jag kunde sticka ut och cykla med Jeanette. Den här veckan är extra intensiv. Måndag var långdag på jobbet och sen direkt till Uppsala för middag med tjejerna. Otroligt roligt och jag verkligen längtade när jag körde med gasen i botten till Uppsala. Det var så länge sedan jag träffa dem och jag insåg på vägen dit hur mycket jag saknar dem.

Idag har jag jobbat till 17.30 och sen iväg och köpa tv och blommor till balkongen. Nu ska jag försöka resa mig ur soffan, organisera lägenheten och försöka dammsuga den. Åker till Falkenberg kl 14 på torsdag och på söndag när jag kommer tillbaka är Henrik med familj med mig, så vill ha städat då. Massor att göra och alldeles för lite tid. Mina lektioner är oplanerade och saker och ting hinns inte med. Känns inte alls roligt men jag tror och hoppas att det blir bättre till nästa vecka. Träningen blir lidande den här veckan men ska försöka sticka ut och springa när jag landar i Falkenberg på torsdag.

Nej, om jag ska få något gjort är det dags att avsluta och ta fram dammsugaren och köra igenom vardagsrummet. Göra ett försök att vara sjukt effektiv på en timme. Wish me luck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar