söndag 23 oktober 2011

Friends

Vänner är underbara. Då menar jag mina vänner, men också serien vänner. Min vän Emma och jag älskar serien. Nu i helgen har jag skrattat högt, ryst, nästan fällt tårar och njutit av och åt vänner. Denna underbara serie. Jag måste bara ha boxen. Så är det bara.

Sen måste jag säga att jag och min vän ses för sällan. Men det är härligt att det känns som om man sågs igår och att man fortfarande har saker att prata om. Att man inte behöver leta efter samtalsämnen. Jag hoppas det aldrig blir så mellan oss.

Kom tillbaka snart, min vän!

1 kommentar:

  1. Din vän håller helt och hållet med. Alldeles för sällan. Och tro mig. Det kommer aldrig bli att vi måste leta efter samtalsämnen! Vet du varför? För om det blir tyst så gör det ingenting, man måste inte leta. Det bästa som finns är att kunna vara tyst med någon utan att det blir drygt. Det kan vi. Jag tror att det är de dom kallar vänskap.

    SvaraRadera