måndag 15 augusti 2011

Semester

Idag är det måndag. Egentligen första dagen på min semester. Jag jobbade sista dagen i fredags. Underbart skönt. Jag hade ett prov jag var tvungen att göra på jobbet som jag var riktigt nervös för. Jag pluggade hårt, alldeles för mycket kanske men jag klarade det. Så himla skönt. Nu är jag certifierad rådgivare (tror jag!). Den sista tiden har det varit full fart. Katrineholms veckan har varit lyckad och jag har umgåtts med härliga människor. Inte träffat så många kändisar, lite tråkigt men jag umgås iof helst med dem som jag verkligen bryr mig om. Igår fick jag mysa med de finaste flickorna i värmbol. Wilma, Julia och Elin. Och Johannes förstås. Fast han är inenhet flicka. Jag kan verkligen sitta i timmar hemma hos dem. Trivs så bra där. Det som är tråkigt med att åka tillbaka till Uppsala och inte kunna springa förbi dem och säga hej, få en kram av Elin, en prutt och puss av Julia. haha!

Nu sitter jag på tåget till Stockholm. Sjukligt trött men glad. Lite nervös men glad. Lycklig kan man kanske säga.

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar